El dia 29 d’abril, en el marc dels actes de celebració del 25è aniversari de la Universitat, van tenir lloc les taules rodones simultànies d’estudiants i titulats de la UVic-UCC. La taula de la FETEP va estar moderada per Antoni Tort, exdegà i director de l’Escola de Doctorat.

Abans de les taules rodones, es va fer una visita guiada a la FETEP amb l’acompanyament de Joan Soler, professor emèrit de la UVic-UCC.

A la taula rodona hi van participar exestudiants antics i recents i algun estudiant actual de la Facultat que van explicar els seus records i vivències de quan estudiaven a la Facultat o bé de la seva experiència actual.

Participants:

• Yanina Díaz, exestudiant d’Educació Social
  • Albert Barniol, exestudiant de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport
  • Maria Beringues, exestudiant de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport
  • David Segalés, exestudiant de Mestre d’Educació Infantil, Mestre d’Educació Primària i màster de Millora MEP-MEI
  • David Muñoz, exestudiant de Traducció i Interpretació
  • Adrià Puigdomènech, l’estudiant del doble grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport / Mestre d’Educació Primària amb Menció en Educació Física
  • Laura Alarcón Casabella, exestudiant de Psicologia
  • Natàlia Gonzalo, exestudiant de Mestre d’Educació Infantil

Per a ells, tornar avui la UVic-UCC ha sigut “com tornar a casa”. Aquesta va ser una frase repetida pels participants quan Antoni Tort els va demanar per les sensasions en tornar a ser a la UVic-UCC, unes sensacions de retrobament amb quelcom important que els ha marcat la vida professional i personal.

Els viatges d’estudi, els treballs en grup, el català com a signe distintiu de la universitat o la proximitat del professorat són alguns dels aspectes que van anar sortint en el transcurs de la taula rodona. Vivències, aprenentatges, vincles, però també reflexions sobre la formació rebuda i la que s’ha d’estimular a la universitat també van ser aspectes que van fluir en un diàleg obert, on també hi va ser present el record cap a alguns professors que al llarg d’aquests anys ens han deixat.

Des del Blog de la FETEP volem donar les gràcies a tots els participants.

Si no vau poder assistir a l’acte, aquí us teniu algunes imatges i la gravació d’aquesta interessantíssima taula rodona.