A la taula es poden veure els 6 tallers que hem visitat (part superior de la taula) i les 5 preguntes que hem formulat (part esquerra de la taula). A l’interior de la taula hi ha les respostes dels 3 alumnes de cadascun dels 6 tallers. Hem de tenir en compte que el taller d’art, llum i escola no l’hem pogut visitar a causa de fer-se fora del campus de la UVic .
A continuació podeu veure les fotografies, el vídeo i la taula de valoració.
Enllaç al vídeo: https://youtu.be/ONd0Fa9V3z0
Dues imatges del taller Art+Escola+Llum arribades posteriorment:
Hi ha dues preguntes de SÍ/NO, dues preguntes més de puntuar de l’1 al 10 i una última pregunta en la que havien de definir el taller en una sola paraula.
Acostar els nens a la prehistòria |
“Misteris, enigmes i paradoxes lògiques i matemàtiques” |
Jocs i Contes matemàtics. |
Cantar, tocar, escoltar i ballar. |
Llegim i coneixem “L’onada”. |
Documentem processos a través del vídeo i els codis QR. |
|
Quina nota posaries de l’1-10 al taller |
A: 9 B: 8 C: 8 |
A: 8 B: 7 C: 8 |
A: 10 B: 10 C: 9 |
A: 7 B: 6 C: 8 |
A: 8 B: 8 C: 8 |
A: 8 B: 9 C: 9
|
S’han complert les teves expectatives sobre el que esperaves a cada taller? |
A: NO B: NO C: SÍ |
A: SÍ B: NO C: SÍ |
A: SÍ B: SÍ C: SÍ |
A: NO B: NO C: SÍ |
A: NO B: SÍ C: SÍ |
A: SÍ B: SÍ C: SÍ |
Quina nota posaries de l’1 al 10 a l’explicació del professor/a del taller |
A: 9 B: 8 C: 9 |
A: 8 B: 8 C: 9 |
A: 9 B: 10 C: 9 |
A: 8 B: 7 C: 8 |
A: 9 B: 8 C: 7 |
A: 7 B: 7 C: 6 |
Aconsellaries el teu taller a un altre company/a |
A: SÍ B: NO C: SÍ |
A: SÍ B: NO C: SÍ |
A: SÍ B: SÍ C: SÍ |
A: SÍ B: NO C: SÍ |
A: NO B: SÍ C: SÍ |
A: SÍ B: SÍ C: SÍ |
Creus que el que s’ha vist al taller té alguna relació amb l’estudiat fins ara? |
A: NO B: NO C: NO |
A: NO B: NO C: NO |
A: SÍ B: SÍ C: SÍ |
A: SÍ B: SÍ C: SÍ |
A: NO B: NO C: NO |
A: SÍ B: SÍ C: SÍ |
Treiem el suc: definir amb una paraula què us ha semblat el taller entre tots 3 |
A, B, C: NOVETAT |
A, B, C: AMPLIACIÓ |
A, B, C: DIVERSIÓ |
A, B, C: EMOCIONS |
A, B, C: EXPERIÈNCIES |
A, B, C: FUTUR
|