Seminari. La Investigació Narrativa en Educació. Reptes i Perspectives
Seminario. La investigación Narrativa en Educación. Retos y Perspectivas
Seminar. Narrative Inquiry in Education: Challenges and Perspectives

11 de març de 2021 – 11 de marzo de 2021 – 11th March 2021

Organitza: GREF i GREUV de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) amb el suport dels “Ajuts per a l’organització d’activitats en l’àmbit de la divulgació científica i de la formació en matèria de recerca de la UVic-UCC” del Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement.
Equip coordinador: Joan Arumí, Carol Pertuz, Anna Gómez, Manuel Prada, Núria Simó, Gemma Torres i Antoni Tort.
Suport tècnic: Laura Farré, David Rodríguez.

  • Destinataris: professorat universitari i estudiants de doctorat.
  • Inscripcions gratuïtes fins el 9 de març (inclòs) clicant en aquest enllaç.
  • * El dia 10 de març els assistents rebran un enllaç Zoom on es realitzarà la sessió.

Introducció

El Seminari planteja debatre al voltant de l’experiència en investigació narrativa de tres grups de recerca de: Colòmbia (Universidad Pedagógica Nacional), Canadà (University of Alberta) i Catalunya (UVic-UCC) centrant el debat en qüestions onto-epistemològiques i ètiques de la investigació així com en les tensions i dilemes al voltant de la pràctica en investigació narrativa en educació.

El Seminario plantea debatir en torno a la experiencia en investigación narrativa de tres grupos de investigación de: Colombia (Universidad Pedagógica Nacional), Canadá (University of Alberta) y Cataluña (UVic-UCC) centrando el debate en cuestiones onto-epistemológicas y éticas de la investigación, así como en las tensiones y dilemas en torno a la práctica en investigación narrativa en educación.

The Seminar aims to discuss the experience in narrative inquiry of three research groups from: Colombia (Universidad Pedagógica Nacional), Canada (University of Alberta) and Catalonia (UVic-UCC) focusing the debate on onto-epistemological issues and research ethics as well as in the tensions and dilemmas surrounding practice in narrative research on education.

Programa

  • 17.00 – 17.15: Presentation.
  • 17.15 – 18.15: Engaging in narrative inquiries with Children and Youth by Janice Huber and Trudy Cardinal (University of Alberta), Muna Saleh (Concordia University of Edmonton), Shaun Murphy (University of Saskatchewan) and Emma Quiles (Universitat de Barcelona).
  • 18.15 – 18.45: Debate.
  • 18.45 – 19.00: Break.
  • 19.00 – 19.30: The experience from Narrative Inquiry Seminar among researchers from the Universidad Pedagógica Nacional and from the UVic-UCC. Strengths and perspectives in our future experience as narrative inquirers in education.
  • 19.30 – 20.00 Debate and concluding thoughts.