Aquesta nova edició es durà a terme el dia 31 de maig de les 9.30h a les 12h a l’Aula Magna de la Torre dels Frares.

L’English Rap Show és una experiència vinculada al projecte Escola-Universitat impulsada per la professora Núria Medina.

Enguany, hi participen 150 alumnes de 5è i/o 6è de Primària de les escoles Guillem de Mont-rodon, de Vic, L’Era de Dalt, de Tona i Les Pinediques, de Taradell.
L’escola Guillem de Mont-rodon va començar l’elaboració dels Rap, amb la participació del programa Escola-Universitat durant el primer semestre d’aquest curs 2022-23, en l’assignatura Approaches and Methods for Teaching English.

Per part de la UVic hi participen els estudiants de 3r curs de MEI, i de MEP de la Menció de Llengua anglesa i l’estudiantat de 3r curs del DG ME/MEP amb Menció de Llengua anglesa.

Us hi esperem!