Des del Blog de la FETCH ens volem fer ressò de l’escrit sobre Ramon Sitjà, amb motiu de la seva jubilació, que el periodista i professor de la Universitat de Vic, Jaume Carbonell, publica avui a El Diari de l’Educació. Us convidem a llegir-lo i a apropar-nos a un home molt singular, mestre a l’escola i a la universitat, Ramon Sitjà.

En aquest enllà podeu llegir l’escrit sobre Ramon Sitjà publicat avui a Diari de l’Educació.

La lliçó de jubilació de Ramon Sitjà, titulada “Fer de mestre a l’escola i a la universitat”  va tenir lloc el passat 13 de desembre a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes.  L’encomi va anar a càrrec dels professors Antoni Tort, Isabel Carrillo, Esther Fatsini, Rosa Guitart, Anna Pujol i Jaume carbonell. Com no podia ser d’una altra manera, l’acte es va convertir un emotiu homenatge de la comunitat educativa al professor i company Ramon Sitjà.

En aquest enllaç podeu veure la lliçó de jubilació del professor Ramon Sitjà   (13/12/2017)