Aquest projecte és una adaptació del projecte original de Núria Arumí, responsable de la secretaria del centre de la Facultat, que es va presentar a l’ajut 8M de la UVic i que va quedar a molt poca distància del projecte guanyador. Finalment, el projecte s’ha dut a terme amb l’adaptació que n’han fet les professores Eulàlia Collelldemont, Laia Solé i Anna Gómez i el suport de l’equip de deganat.

Amb aquesta acció, la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia vol reforçar la commemoració del 8 de març reivindicant els drets de les dones, sempre i a tot arreu.

Al llarg dels graons de l’escala de l’edifci C de la Facultat, s’hi poden llegir 12 missatges amb perspectiva de gènere de diferents àmbits habitats per dones: Educació, Ciència, Igualtat, Salut, Treball, Sexualitat, Llibertat, Benestar, Esport, Art, Violència Zero i Drets Humans.

Són frases del segle XXI, reflexions actuals que s’han extret de les xarxes i que ens evidencien que encara hi ha molt camí a recórrer per poder avançar cap a la Igualtat de gènere.

Amb la teva complicitat, volem contribuir a construir una societat més lliure, igualitària i respectuosa.