Dimarts, dia 8 de març,a les 12 del migdia es va fer una presentació del programa Voluntariat per la llengua a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes, per part de personal del Consorci per a la Normalització Lingüística d’Osona. A l’acte hi van assistir alumnes i professors que van escoltar l’exposició de les característiques del programa i van poder veure un petit vídeo que explicava l’experiència de diferents parelles lingüístiques.

Tot seguit, van sentir el testimoni d’una parella lingüística de Torelló, formada per en Quim, un voluntari molt fidel i comprès amb el programa des que va començar, i l’Ayoub, un noi de dinou anys que fa sis mesos que és aquí, que parla un català excel·lent i que vol anar a la universitat.

Per poder-se fer voluntari per la llengua pots fer-ho a partir d’aquest enllaç.

Per acabar l’acte es van respondre els dubtes i les preguntes del públic.