Aquesta setmana ha tingut lloc l’acte de presentació a la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia del projecte de recerca Memòria Democràtica, Universitat i Educació.

L’acte ha reunit al professorat investigador que ha dut a terme el projecte, estudiants dels graus de Mestres i Educació Social que han realitzat les entrevistes a l’antic professorat, el mateix antic professorat entrevistat i totes aquelles persones que han volgut ser-hi presents per conèixer de primera mà aquest interessant projecte.

En el transcurs de l’acte, s’ha inaugurat el mural que s’ha intal·lat a l’aula Cs102 referent a la recerca desenvolupada i també s’han lliurat als assitents els llibrets resultat del projecte.

Hi ha intervingut: el professorJosep Casanovas, coordinador del projecte, Adrià Pérez i Martina Fabregó, estudiants en representació dels estudiants que hi han participat en la realització de les entrevistes, Consol Blanch i Jacint Torrents, en representació del professorat jubilat i finalment ha clos l’acte el degà de la Facultat, Eduard Ramírez. Totes les intervencions han deixat palès l’interès del projecte, que vincula la recerca i la docència en els graus i que reverteix d’una forma significativa sobre la nostra Facultat.

Per acabar, també destacar l’emotiu de retrobament entre l’antic professorat amb professorat, alumnat i personal d’administració i serveis de l’actual Facultat.

Aquí podeu veure algunes imatges.