El professor Antoni Portell parla en representació de la Facultat

Diumenge al matí es va donar a conèixer la resolució dels premis Fundació Sebastià Álvarez als millors treballs de final de màster i de grau de temàtica educativa de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Piscologia de la UVic-UCC al Teatre Eliseu de Roda de Ter en el marc de les Jornades Miquel Marti i Pol.

Des del Blog de la FETCH donem les gràcies a totes les persones que han participat enviant els seus treballs i felicitem a les guanyadores.

TFG:

1r Premi- Jordi Borràs Vilanova, estudiant del grau de Psicologia. Titol del treball: “És possible, un cop implementat l’aprenentatge cooperatiu a l’aula, ser efectius cooperant telemàticament?” – Tutora: Maria Teresa Segués
Accèssit – Lidia Mora Garcia de Blas, estudiant del grau de Psicologia. Títol del treball: “Factors afavoridors de l’èxit i continuïtat acadèmica a secundària: les gitanes de Badia del Vallès” – Tutora: Blanca Callen

TFM:

1r premi – Jordi Boada Valmaña, alumne del Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes, autor del treball “Hibridant models pedagògics en l’educació Física: valoració de l’impacte produït en les habilitas cooperatives i les capacitats tècniques de l’alumnat“. Tutor: Eduard Comerma.
Accèssit: Desert

La professora Núria Camps, coordinadora del TFG, llegeix l’acta del jurat del premi de TFG

Jurat del TFM:

Marina Quintana Vergés, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Roda, que presideix el Jurat;
Conrad Vilanou i Torrano, pedagog i catedràtic de la Universitat de Barcelona;
Mercè Palau i Pujolar, professora de l’institut Miquel Martí i Pol.
Marta Araúna i Mauri, professora de l’institut Miquel Martí i Pol.
Jordi Martí i Feixas, professor de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia de la Universitat de Vic – UCC.
Dolors Rusinyol i Cirera, professora de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia de la Universitat de Vic – UCC, que actua com a secretària

Jurat de TFG:

Conrad Vilanou i Torrano, pedagog i catedràtic de la Universitat de Barcelona;
Immaculada Santanachs Muns, mestra a l’Escola Emili Teixidor de Roda de Ter.
Carme Font i Gelis, mestra a l’escola Mare de Déu del Sòl del Pont de Roda de Ter.
José Ramón Lago Martínez, professor de la Facultat d’Educació Traducció, Esports i Psicologia de la Universitat de Vic – UCC.
Gemma Riera Romero, professora de la Facultat d’Educació Traducció, Esports i Psicologia de la Universitat de Vic – UCC, que actua com a secretària;