Diumenge al matí es va donar a conèixer la resolució dels premis Fundació Sebastià Álvarez als millors treballs de final de màster i de grau de temàtica educativa de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Piscologia de la UVic-UCC al Teatre Eliseu de Roda de Ter en el marc de les Jornades Miquel Marti i Pol.

Des del Blog de la FETCH donem les gràcies a totes les persones que han participat enviant els seus treballs i felicitem als guanyadors.

TFG:

1r Premi- Berta Brunet Portet, estudiant del grau de Psicologia. Titol del treball: “La inclusió a través de l’aprenentatge cooperatiu”. Tutora: Mila Naranjo.
Accèssit – Olga Muñoz Casellas, estudiant del grau de Mestre d’Educació Infantil. Títol del treball: “Periodisme i educació. La visió de l’educació i l’escola segons Carles Capdevila”. Tutor: Joan Soler.

TFM:

1r premi – Marçal Nonell Ruscalleda, alumne del Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes, autor del treball “L’Educació Física en l’Escola del Futur: Una visió global a través dels models pedagògics.“ Tutora: Montserrat Martín.
Accèssit – Cristina Aroca Cuatrecasas, alumna del Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes, autora del treball The importance of written corrective feedback to improve student’s writing skills in English as a Foreign Language(EFL). Tutora: Núria Camps.

Jurat del TFM:

• Marina Quintana Vergés, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Roda, que presideix el Jurat;
  • Conrad Vilanou i Torrano, pedagog i catedràtic de la Universitat de Barcelona;
  • Sarai FerrerVergés, directora de l’escola municipal de música de Roda de Ter i l’Esquirol, El Faristol.
  • Marta Araúna i Mauri,professora de l’institut Miquel Martí i Pol.
  • Núria Camps i Casals,professorade la Facultat d’Educació,Traducció, Esports i Psicologiade la Universitat de Vic –Universitat Central de Catalunya.
  • Pere Quer i Aiguadé, professor de la Facultat d’Educació,Traducció, Esports i Psicologiade la Universitat de Vic –Universitat Central de Catalunya, que actua com a secretari.

Jurat de TFG:

• Conrad Vilanova i Torrano, pedagog i catedràtic de la Universitat de Barcelona;
  • Martina Arqués Gallifa, mestra a l’Escola Municipal de Música El Faristol de Rodade Ter;
  • Judit Juvanteny López, mestra a l’Escola Bressol La Llavor de Roda de Ter;
  • Marià Pasarello Clerice, professor de la Facultat d’Educació Traducció i Esports i Psicologia de la Universitat de Vic –Universitat Central de Catalunya.
  • Joan Arumí Prat, professor de la Facultat d’Educació Traducció, Esportsi Psicologia de la Universitat de Vic –Universitat Central de Catalunya, que actua com a secretari