La guayadora del premi, Noèlia Gisbert, durant la seva intervenció en línia

Dimecres passat va tenir lloc l’acte de lliurament de la primera edició del Premi Pere Pujolàs i Maset al millor Treball de Final de Màster del Màster en Educació Inclusiva, Democràcia i Aprenetatge Cooperatiu de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Piscologia (FETEP) de la UVic-UCC, impulsat per Xarxa Khelidon per l’aprenentatge cooperatiu, la FETEP i l’ Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació,  L’acte es va celebrar a la Sala Segimon Serrallonga de la UVic i es va poder seguir per streamig.

L’acte, que va ser molt emotiu, va representar, d’una banda, un reconeixement a la figura del pedagog, professor i investigador Pere Pujolàs Maset (1949-2015), i de l’altra, el tret de sortida d’un premi que ampliarà el coneixement a favor de la inclusió educativa i social de totes les persones.

La guanyadora de la primera edició del Premi Pere Pujolàs i Maset va ser Noèlia Gisbert pel seu treball final de màster “Estudio de la docencia compartida en Educación infantil. Como mejorar la inclusión del alumnado en aulas ordinarias mediante la investigación-acción”, tutoritzat per la professora Odet Moliner.

Van participar en l’acte, per ordre d’intervenció: Eduard Ramírez, degà de la FETEP, Joan Soler, professor emèrit de FETEP i exdegà de la mateixa Facultat, José Ramón Lago, membre de la comissió executiva de la Xarxa Khelidon per l’aprenentatge coorperatiu i professor de la FETEP, Joan Serra, director de la revista Àmbit de Psicopedagogia i en representació de l’Associació Catalana d’Orientadors Educatius, Gerardo Echeita, president del jurat i professor del Màster en Educació Inclusiva, Democràcia i Aprenentatge Cooperatiu de la FETEP i, finalment, va intervenir la guardonada, Noèlia Gisbert.

Si no vau poder assistir a l’acte, el podeu recuperar sencer al següent enllaç de Youtube:

Des del Blog de la FETEP felicitem a la guanyadora i també donem les gràcies a totes les persones que van presentar el seus treballs a aquesta primera edició del premi.