El projecte de recerca FormMus: Els centres formadors com a mirall i com a actors clau per a una formació musical de qualitat (2020-ARMIF-00002) arriba al tram final. Aquesta iniciativa, finançada pel Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, es va iniciar l’octubre de 2021 amb la finalitat d’establir estratègies de millora en la formació musical dels futurs mestres a tot el sistema universitari de Catalunya. El projecte, liderat des de la UAB, ha comptat amb professorat de 7 universitats catalanes (UAB, UB, UdG, UdL, URL-Blanquerna, URV, UVic-UCC), mestres d’arreu de Catalunya, la presidenta de l’Associació d’Ensenyants de Música de Catalunya (AEMCAT) i una persona del cos d’inspectors del Departament d’Educació.

Per presentar a la societat educativa les seves fites, l’equip investigador ha organitzat la Jornada Final ForMMus, un esdeveniment gratuït i obert a tota la comunitat educativa. L’acte tindrà lloc el dissabte 19 de novembre de 10.00 a 13:00 hores a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació (edifici G6) de la Universitat Autònoma de Barcelona.

En aquesta Jornada Final ForMMus, els membres del projecte presentaran els resultats de recerca. A més, es donarà veu a diferents persones i perfils de mestres. Trobareu el programa al web del projecte.

Per assistir-hi, cal inscriure’s mitjançant el següent formulari: https://forms.gle/QqL7vgPoDty1GPWb7