La Universitat de Vic- Universitat Central de Catalunya va atorgar el títol de Doctora Honoris Causa a la mestra M. Teresa Codina i Mir, a proposta de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes, coincidint amb el 40è aniversari de la seva fundació, per la seva tasca com a mestra, per l’impuls que imprimí a la renovació pedagògica i la formació dels mestres, i pel compromís amb el dret a l’educació, la igualtat d’oportunitats i la millora de l’educació de Catalunya. Va ser apadrinada pel degà de la Facultat, Eduard Ramírez, i pel professor i exdegà, Joan Soler, que va pronunciar la Laudatio, en un acte d’investidura que es va celebrar el dimarts 5 de juny de 2018, a les 18.00h, a l’Aula Magna de la UVic.

Llibre de l’acte d’investidura:

Video de l’acte d’investidura: