L’1 de febrer Mar Beneyto Seoane es va convertir en nova doctora de la UVic-UCC després de defensar la seva tesi doctoral amb el títol “(Re)Pensar la tecnologia digital escolar en clau democràtica: una investigació-acció sobre participació i desigualtats digitals” en el marc del programa doctoral  “Innovació i Intervenció Educatives” de la UVic-UCC. La tesi ha estat dirigida pel Dr. Jordi Collet Sabé i el Dr. Antoni Tort Bardolet.

La nova doctora va obtenir la qualificació d’excel·lent cum laude davant d’un tribunal format per la Dra. Juana Maria Sancho Gil de la Universitat de Barcelona, el Dr. Jordi Adell Segura de la Universitat Jaume I de Castelló i la Dra. Núria Simó Gil de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

La investigació contextualitza com són la participació i les desigualtats digitals en el marc escolar des d’una perspectiva democràtica. I proposa un model d’anàlisi i d’actuació que assenyalen una possible forma de reduir la bretxa digital escolar.

Mar Beneyto tesis UVic

Mar Beneyto defensant la seva tesi