S’ha celebrat la segona edició del Premi Rebost de Pensaments dirigit a estudiants d’Educació Social de la UVic, amb la finalitat de col·laborar en la creació de coneixement en l’àmbit de l’educació social. Una creació que pot adquirir format narratiu, visual o documental.  Després de llargues deliberacions per la qualitat de les obres presentades, el jurat, format per Montse Maestre (professional en actiu), Josep Casanovas (professor del grau) i Anna Gómez (coordinadora del grau) han decidit atorgar el premi a l’obra:

Educació per al desenvolupament i la cooperació. Diari de Bitàcola

Un treball realitzat per l’estudiant Mainés Esteve Vizcarra de 4t curs d’Educació Social en el marc de l’assignatura “Educació per al desenvolupament i la cooperació”. Des del jurat, es valora la qualitat de l’obra en destaca la capacitat d’entrellaçar la història de vida, la teoria i la il·lustració amb un text molt potent. També es posa de relleu la singularitat de la proposta amb una visió molt intimista.

Aquesta obra estarà disponible a la seu i la web del MUVIP: https://www.uvic.cat/museu-virtual