El dia 20 de gener, i dins el marc del Programa de Doctorat en “Innovació i Intervenció Educatives”, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral de la M. Teresa Pujol Mongay amb el títol “L’ESCOLA, UN CONTEXT PER A LA RECERCA D’INFANTS I ADULTS. El treball per projectes i la transformació pedagògica a l’educació infantil, dirigida pel Dr. Antoni Tort Bardolet.

La doctora va destacar que “La tesi situa el treball per projectes com a estratègia creativa i fil conductor de la recerca a l’educació infantil. Es fonamenta amb l’aportació d’una documentació rellevant d’experiències en diferents camps del coneixement i a través dels diversos llenguatges expressius”.

L’aportació de la tesi als Objectius de Desenvolupament Sostenible són: Objectiu 4: Garantir una educació inclusiva i de qualitat per a tothom i promoure l’aprenentatge al llarg de la vida i Objectiu 5: Aconseguir la igualtat entre els gèneres i apoderar totes les dones i les nenes.

El tribunal, format per la Dra. M. Carme Bernal Creus de la UVic-UCC, la Dra. M. Antònia Pujol Maura de la Universitat de Barcelona i la Dra. M. Àngels Geis Balagué de la Universitat Ramon Llull va atorgar a la tesi la qualificació d’Excel·lent amb la menció de “cum laude”.