El catedràtic i professor Antoni Tort i Bardolet, del Departament de Pedagogia de la UVic-UCC, va impartir la lliçó de jubilació amb el títol: “Lliçons per a una lliçó. Fragments d’un discurs pedagògic.”, el dia 17 de gener de 2023 a la Sala Mercè Torrents de la UVic-UCC. L’encomi va anar a càrrec del Dr. Joan Soler i Mata, professor del Departament de Pedagogia de la UVic-UCC.

L’acte, que va presidir el Dr. Eduard Ramírez, degà de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP) va comptar també amb la intervenció del Dr. Joan Soler i Mata, professor del Departament de Pedagogia de la UVic-UCC.

La trajectòria de Antoni Tort i Bardolet a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya s’inicia el curs 1981 i dura fins l’any 2023.