L’Aula de Teatre Universitària, estarà present a la III Biennal de Teatre Universitari que acollirà la Universitat Politècnica de Catalunya a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), els dies 22 i 23 de maig de 2024.

Com veureu, dimecres 22 de maig a les 15 h s’ha previst una trobada de directors i directores de les aules de teatre i a l’endemà, dijous 23, a la mateixa hora s’ha previst una xarrada amb Ernesto Caballero, que comptarà amb la col·laboració de l’Aula de Teatre de la UPC. El mateix dijous 23 a les 17:30 h s’ha previst l’obra “Catorze enfilant” de l’Aula de Teatre de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.

Us adjuntem el programa de mà de la Biennal, així com el programa digital que recull el detall de les obres que es representaran a la marató de teatre i, en molts casos, també els vídeos de presentació.

Les actuacions són obertes al públic i amb entrada lliure.

Enllaç al programa.

Enllaç al programa de mà.