Del dia 12 al 16 de febrer la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes ha acollit un grup de 9 estudiants i 2 professors de la universitat anglesa Bath Spa University. El programa de la visita, coordinat per la professora Marta Corominas, ha inclòs la presentació de la Unitat d’Internacionalització, una visita al campus de la UVic, una xerrada sobre el sistema educatiu a Catalunya i les llengües a les nostres escoles, una visita al Laboratori d’Educació Infantil Aula Teresa Buscart, una visita a la ciutat de Vic i, unes estades a les escoles Andersen  i La Sínia de Vic, Quatre Vents de Manlleu, Marta Mata de Torelló i El Despujol de Masies de Voltregà.

Aquesta visita s’emmarca en el programa d’intercanvi que la Bath Spa University manté amb el nostre centre. Durant les setmanes del 27 de febrer al 17 de març, un grup d’estudiants de la Facultat visitaran properament aquesta universitat, la llar d’infants Westwood Nursery Bath i l’escola d’educació primària Bathampton Primary School.