Aquest curs 2022-2023, set estudiants de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia estan realitzant les pràctiques de 4rt curs en diferents centres de Medellín (Colòmbia). Carla i Marta, del grau d’Educació Social, a la Fundación Huellas; Ariadna y Angie, del grau de Psicologia, al Colegio San José de las Vegas; Mireia, del grau de Mestra d’Educació Infantil, a la Institución Educativa Fe y Alegria Luis Amigó; i Guillem i Pep, del grau de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, a la Institución Educativa Eduardo Santos. Durant les primeres setmanes la professora Isabel Carrillo Flores, responsable de les pràctiques internacionals a Colòmbia, està acompanyant les pràctiques de cada estudiant amb la col·laboració de la professora Hilda Mar Rodriguez de la Universidad de Antioquia, que serà referent presencial durant tot el procés.

Des del Blog de la Facultat estem molts contents de rebre notícies des de Colòmbia i els desitgem una molt bona estada de pràctiques.