El dia 17 de maig tindrà lloc la inauguració de l’exposició  “La documentació a l’etapa 0-3”  que han realitzat les estudiants de 3r curs del grau de Mestre d’Educació Infantil en el marc de les assignatures “Documentar. Reflexió pedagògica i tècniques de documentació” i “Didàctica de les matemàtiques I”, que imparteixen les professores Francesca Davoli i Judit Esquis, respectivament.

La inauguració consisitirà en una trobada-berenar i una visita a l’exposició i es comptapra amb la participació de les families, els infants, les educadores i les direccions de la Llar Infantil Vedruna Ecorial Vic i de les Escoles Bressol Municipals de Vic. A l’exposició es podrà veure el treball de documentació fruit de les visites i observacions fetes als centres educatius durant el curs acadèmic 2021-22.

L’exposició es podrà visitar fins dimarts 31 de maig a la Masia Torre dels Frares.