Des de fa dos cursos, els alumnes de l’assignatura “Fonaments i estratègies d’atenció a la diversitat” del doble grau CAFE/Mestres de Primària, que imparteix la professora Saray Gómez, col·laboren amb el CFA Carme Karr i preparen algunes activitats que es duen a terme el mateix dia de la cursa de la Marató de TV3 al CP Lledoners.  Enguany, els estudiants han preparat tres activitats d’escalfament i tres activitats de tornada a la calma per tal de realitzar-les abans i després de la cursa.

Des del curs 18-19, el CFA Carme Karr, compromesos a contribuir en projectes socials, porten a terme la cursa de la Marató dins del CP Lledoners. L’objectiu és col·laborar amb TV3 amb una aportació econòmica, per participar a la Marató i treballar amb els alumnes des de la reflexió, el sentit crític i la coresponsabilitat social.