Tot seguit publiquem el text i les imatges que ens ha fet arribar el grup d’estudiants de 2n curs del grau en Psicologia que ha participat en la mobilitat de curta durada a Eindhoven (Països Baixos)

Hola a tots!

Som cinc estudiants de 2n del grau de Psicologia que a través de l’assignatura Thought and Language i la coordinació del grau (Llorenç Comajoan i Pilar Prat) ens van proposar fer una mobilitat de curta durada amb l’objectiu d’internacionalitzar els estudis del grau de psicologia. Així doncs, el passat 30 de gener del 2019 vam marxar a una estada de 3 dies cap a Eindhoven (Països Baixos), on alguns estudiants i professors de la Universitat de Fontys ens van rebre amb entusiasme i van preparar diverses activitats relacionades amb la psicologia:

• FontysEl dimecres vam fer un taller sobre la felicitat a la feina i  una visita per Eindhoven mentre nevava.
  • El dijous ens van preparar un segon taller sobre relacions interculturals, un  dinar a una casa d’immigrants joves i una visita a l’empresa Icares, una organització que es dedica a orientar professionalment estudiants i persones en entorns laborals.
  • El divendres dia 1 de febrer, el darrer dia de l’estada, vam realitzar un taller sobre l’aplicació de coneixements de psicologia a l’hora d’influir en el comportament de la gent que roba a les botigues.

En el nostre temps lliure vam gaudir de la fantàstica companyia dels estudiants i professors de la Universitat Fontys, tots, gent molt amable i acollidora. Va ser una oportunitat excel·lent per desenvolupar la relació interpersonal entre nosaltres, conèixer altres estudiants i professors de psicologia, una nova cultura, un nou idioma i descobrir la ciutat. La veritat és que tot plegat va ser de gran interès i hi vam aprendre molt. Si teniu mai l’oportunitat de fer una estada curta com aquesta, no ho dubteu!

Armen Avetisov
Guillem Bennàssar