En el marc de l’assignatura “Naturalesa del pensament científic i matemàtic” els estudiants de primer curs del grau en Mestre d’Educació Infantil, amb el professor Víctor Grau, han acostat la ciència als alumnes de P5 de l’escola Bellpuig de Sant Julià de Vilatorta a partir de tallers.

Els estudiants han preparat 4 tallers diferents que han dut a terme directament a l’escola. En aquests tallers els infants han investigat la flotació amb aigua amb boles de plastilina, han experimentat amb els sentits, han jugat i experimentat amb la llum i han pogut entendre què passa quan es fa de dia i quan és de nit.

Els mestres i els infants de de l’escola Bellpuig han quedat encantats amb l’experiència i esperen poder-la repetir.

La Universitat també ha fet una valoració molt positiva de l’experiència perquè una activitat com aquesta fa possible una reflexió a les aules sobre la realitat escolar, i  que els mestres i professors en exercici participin en aquesta reflexió conjuntament amb el professorat de la facultat aportant la seva expertesa i mirada professional.

Si voleu veure més fotos cliqueu l’enllaç: Blog de l’Escola Bellpuig