Els estudiants de 2n curs del grau en MEI del Campus Manresa van visitar el dia 29 de març els Laboratoris de Formació i Recerca en Educació Infantil. Aules Montessori i Aula Teresa Buscart. La sessió formativa, vinculada a l’assignatura de Pràctiques I, va anar a càrrec de Marta Camps Devesa, professora de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia, guia Montessori i tècnica dels laboratoris d’educació de la UVic-UCC.

La visita, organitzada per les coordinadores Loli Vázquez Carrasco, coordinadora de Grau d’Educació Infantil de la Facultat de Ciències Socials de Manresa i Francesca Davoli, coordinadora de Grau en Mestre d’Educació Infantil de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia, s’emmarca dins de les relacions entre el Campus Manresa i el Campus Vic.

Your Content Goes Here