El passat 18 de juny va tenir lloc una trobada virtual molt especial de l’alumnat i el professorat de 4t curs de Psicologia que va posar una cirereta virtual a l’acabament d’un curs que mai ningú no oblidarà.

La trobada, que va aplegar més de 80 persones entre professorat i alumnat, va ser molt emotiva, amb plors i riures.Els estudiants van preparar un vídeo explicant que havia suposat per a ells i elles el seu pas per la Uvic-UCC, mentre que el professorat en va preparar un altre de molt personal dirigit  als estudiants i que us convidem a veure’l en aquest mateix post.

Estudiants i professorat es van emplaçar a celebrar-ho tan aviat com es pugui ja que aquest curs no s’han pogut realitzar els tradicionals actes de graduació, ajornats al segon semeste del curs vinent a conseqüència de la prohibició de realitzar actes públics multitudinaris per la Covid-19,

Molta sort i fins aviat!