Emma Urbón ha guanyat el Premi Sebastià Álvarez. L’acte de lliurament va tenir lloc diumenge passat al Teatre Eliseu de Roda de Ter, en el marc de les Jornades Miquel Martí i Pol.

El Premi Sebastià Álvarez té com a objectiu mantenir la memòria i el llegat del mestre rodenc Sebastià Álvarez i Arenas (1897- 1969) i com a homenatge permanent a la tasca dels mestres. Per aquest motiu, ja fa sis anys que l’Ajuntament de Roda de Ter, la família Álvarez i  la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la UVic-UCC convoquen aquest premi al qual poden optar tots els estudiants que hagin obtingut una nota d’excel·lent (mínim 9) en el Treball de Final de Grau  de les titulacions de Mestre d’Educació Infantil, Mestre d’Educació Primària, Doble Grau en Mestre d’Educació Infantil i Mestre d’Educació Primària, Educació Social, Ciències de l’Activitat física i l’Esport (Itinerari Educació) i Psicologia (Itinerari: Psicologia educativa) del curs acadèmic anterior.

Emma Urbón, estudiant del grau en Psicologia, va rebre el premi pel seu treball “Motivacions per a l’ús d’Instagram i la seva relació amb l’autoestima en els adolescents”. El premi està valorat amb 1000€.

El tribunal estava format per dues mestres de Roda de Ter, Alèxia Heredia i Carme Font, el catedràtic de la Universitat de Barcelona, Conrad Vilanou, la regidora d’Educació, Yolanda Tristancho, i les professores de la FETCH, Mireia Canals i Núria Camps. En l’acta del veredicte, el jurat va destacar l’interès i l’actualitat de la temàtica. El jurat també va felicitar la tutora del treball premiat, Dolores Riesco Miranda, i a tots els estudiants participants en el Premi.

A l’acte de lliurament també hi va ser present el degà de la FETCH, Eduard Ramírez.