En el marc del projecte Escola i Universitat, que promou que la relació entre el món acadèmic i l’exercici professional tingui lloc directament a les aules i laboratoris especialitzats dels estudis de mestre de la @uvic_ucc, aquesta setmana els infants de l’escola @escolasalarich.vic realitzen diversos tallers a la universitat.

L’activitat consta de quatre tallers basats en una història que se’ls va explicar el primer dia, L’arbre màgic, en què es parla del riu i dels éssers de ribera

1️⃣ Al taller de fusteria dibuixen en un paper i després construeixen el que han dibuixat amb fusta. Normalment són elements que han sortit al conte.

2️⃣ El taller de recursos, on es torna a explicar el conte amb diverses plataformes, la taula de llum, aquarel·la, etc..

3️⃣ El taller d’elements naturals que es van recollir amb la sortida al riu, el de gravat, etc.

4️⃣ El taller de Croma, on els infants fan joc simbòlic amb imatges relacionades amb el conte a partir d’elements d’una instal·lació artística.