Una bona delegació de la nostra Facultat, formada per Josep Casanovas, Anna Gómez, Joan Soler i Pilar Prat van assistir i presentar comunicacions a les XXII Jornades d’Història de l’Educació, que van tractar sobre Educar en temps de guerra. Les Jornades es van realitzar entre el 9 i 11 de novembre a València, on enguany es commemora el 80è aniversari de ser la capital de la Segona República, i en el marc de la qual es realitzen nombroses activitats, com una exposició sobre la guerra civil a València o un acte d’homenatge als mestres republicans, realitzat al saló de plens de l’Ajuntament de València. Els organitzadors de les Jornades eren la Societat d’Història de l’Educació dels Països de Llengua Catalana i la Universitat de València.

Presentació d'una comunicació durant el congrés

Presentació d’una comunicació durant el congrés

Taula presidencial de la clausura del congrés al saló de plens de l'Ajuntament de València. Amb Mònica Oltra Vicepresidenta de la Generalitat valenciana; Joan Ribó, alcalde de València, Joan Soler, president de la SHPLC i Andrés Payà, de la Universitat de València.

Taula presidencial de la clausura del congrés al saló de plens de l’Ajuntament de València. Amb Mònica Oltra Vicepresidenta de la Generalitat valenciana; Joan Ribó, alcalde de València, Joan Soler, president de la SHEPLC i Andrés Payà, de la Universitat de València.

Joan Soler, Pilar Prat, Anna Gómez i Josep Casanovas davant l'estàtua de Joan Lluís Vives al pati de l'edifici de la Nau de la Universitat de València

Joan Soler, Pilar Prat, Anna Gómez i Josep Casanovas davant l’estàtua de Joan Lluís Vives al pati de l’edifici de la Nau de la Universitat de València