Dijous dia 12 d’abril el Consell de Direcció del nostre centre es va realitzar en els Espais d’Educació Infantil situats a la Masia de la Torre dels Frares. Va ser una manera de donar a conèixer aquests equipaments, que inclouen l’Aula Teresa Buscart – Laboratori d’Educació Infantil i l’Aula Montessori. Unes aules que fins ara estaven situades per separat en altres espais del campus universitari, que ara han millorat molt les seves condicions amb el nou espai. En unir les aules en un mateix indret es reforça encara més els estudis d’educació infantil.  Aquesta nova ubicació, facilitarà també les visites d’escolars.

Després d’una ràpida visita als Espais d’Educació Infantil, conduïda per Maica Bernal, el Consell de Direcció de centre va tractar, entre altres temes, la possible creació d’un centre de recerca i de transferència de coneixement (CERT) sobre educació i humanitats, els 40 anys de l’Escola de Mestres, la planificació docent pel proper curs i el seguiment de les titulacions i el seu pla de millora.