Aquesta setmana el professor Jacint Torrents ha fet la seva última classe com a professor a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes i amb motiu d’aquest fet tan especial, estudiants, companys de departament i PAS van omplir la seva aula per donar-li una sorpresa.Tots junts van veure el vídeo que li havien preparat amb imatges  del professor durant la seva llarga trajectòria a la Universitat.

Cinto Torrents va començar a treballar l’any 1984 a l’Escola de Mestres, embrió de la Universitat de Vic-UCC, com a professor del Departament de Ciències i Ciències Socials, actual Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències.

Durant aquest segon semestre del curs 2019-20, el professor Cinto Torrents viatjarà al Senegal en el marc del projecte de cooperació educativa que la Facultat dur a terme juntament amb l’Ajuntament de Vic en aquell país i que fa possible que estudiants dels graus d’Educació Social i Mestres realitzin les Pràctiques en aquest país. Després, a l’estiu, arribarà la jubilació.

Aquí teniu el vídeo dedicat al professor Cinto Torrents.