El dia 23 de setembre han tingut lloc els actes d’acollida dels estudiants de primer curs de les titulacions de Mestre d’Educació Infantil, Mestre d’Educació Primària, Doble Grau d’Infantil i Primària amb Menció en Llengua Anglesa, Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport, Doble Grau en Mestre d’educació Física/CAFE, Educació Social i Psicologia.

Aquests actes serveixen per donar la benvinguda als estudiants que inicien la seva formació a la nostra universitat, amb l’objectiu de proporcionar-los la informació rellevant perquè, des del primer moment, es puguin situar i moure amb eficàcia a la universitat.

Els actes comencen amb la salutació i benvinguda de l’equip de deganat de la Facultat, la degana Mila Naranjo, el vicedegà Arnau Amat  i el cap d’estudis Miquel Pujol. A continuació, el coordinador/a de cada titulació pren la paraula per rebre els estudiants i explicar-los les particularitats dels estudis i del curs que inicien.

Coordinadors/es de titulació:
Francesca Davoli, coordinadora del grau en Mestre d’Educació Infantil
Mia Güell, coordinadora del Doble grau en Mestre d’Educació Primària
Anna Vallbona, coordinadora del Doble Grau en Mestre d’Educació Infantil / Primària (menció llengua anglesa)
Gil Pla, coordinador del Grau en CAFE
Núria Padrós, coordinador del Grau en Psicologia
Itxaso Tellado i Mar Beneyto, coordinadores del Grau en Educació Social
Gemma Torres, coordinadora del Doble Grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport / Mestre d’Educació Primària amb Menció en Educació Física

Per acabar aquesta primera jornada d’acollida, els estudiants han realitzat una visita pel campus acompanyats per professorat i estudiants de la titulació.

Els actes d’acollida també han inclòs la presentació d’alguns serveis de la UVic, que aquest any ha estat a càrrec de l’Àrea de les TIC, l’UHub – Servei a la Comunitat Universitària, l’Escola d’Idiomes i l’Àrea de Suport a l’Estudiant.

Des d’aquí, volem aprofitar per donar de nou la benvinguda als estudiants de primer curs, agrair-los la seva confiança i desitjar-los… BON CURS!