El jurat del Premi al millor Treball de Fi de Grau (TFG) 2021 sobre cooperativisme i les metodologies d’educació i d’aprenentatge cooperatiu de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia de la UVIC en col·laboració amb la Fundació Roca Galès, format per: Josep Casanovas (UVIC), Joseba Polanco (Fundació Roca Galès) i Lluís Carreras (URV-Fundació Roca Galès), ha atorgat el premi al Millor Treball de Final de Grau de la UVIC, respectivament i de manera excepcional, als 2 treballs finalistes:

“Com l’aprenentatge cooperatiu contribueix a incloure a l’aula ordinària a alumnes amb dificultats d’aprenentatge” de David Vila Ballús (Grau en Psicologia). Tutora del treball: professora Mila Naranjo.
“Inclusió de l’alumnat a l’àrea d’Educació Física: anàlisi d’activitats d’aprenentatge inclusives en un centre educatiu” d’ Arnau Soler Arumí (Grau en Mestre d’Educació Primària). Tutora del treball: professora Gemma Torres.

La dotació econòmica per l’ajut atorgat serà de 500€ per cadascun dels autors dels treballs premiats, finançat per la Fundació Roca i Galès. A més, es concedeix a cadascun dels autors una subscripció anual gratuïta a la revista Cooperació Catalana i un exemplar de les dues últimes biografies de cooperativistes editades per la Fundació Roca Galès, respectivament.

El lliurament del premi va tenir lloc el dia 20 d’abril, a les 13h, a l’aula C004 de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia de la UVic-UCC. El degà de la facultat, Eduard Ramírez i el professor Josep Casanovas van ser els encarregats de presentar l’acte i lliurar els diplomes als guardonats, els quals van tenir l’oportunitat d’explicar breument el contingut dels seus respectius treballs.

A l’acte, també van assistir les tutores dels treballs final de grau dels guardonats, les professores Gemma Torres i Mila Naranjo, així com un grup de familiars i companys dels guardonats.

Enhorabona Arnau! Enhorabona David!