Antonieta Carreño, professora de la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona, ha pronunciat, el 23 d’octubre, a l’Aula Magna, la conferència inaugural de curs de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes (FETCH), en un acte presidit pel degà de la Facultat, Eduard Ramírez, i la coordinadora del grau en Educació Social,  Anna Gómez.

El degà ha destacat que aquest curs celebrem els vint anys de la posada en marxa del grau en Educació Social i aprofita per agrair als coordinadors i coordinadores que han dirigit la titulació durant tots aquests cursos l’esforç i la il·lusió, i també fa extensiu l’agraïment a la resta de professorat i personal d’administració i serveis.

En la seva conferència “La filosofia de la misèria. El paper dels i les estudiants a la universitat”,  Antonieta Carreño,  expressa la seva mirada crítica sobre la universitat i es dirigeix directament als estudiants que omplen l’Aula Magna per plantejar-los i debatre sobre el paper que tenen a la universitat.

Tot seguit us oferim el vídeo complet de l’acte.