L’Andy Castanyer cursa  3r del doble grau de CAFE-MEP a la Facultat i fa les pràctiques I a l’escola d’educació especial l’Estel de la Fundació Sant Tomàs. Amb motiu de la celebració a Granollers dels Jocs Special Olímpics, l’Andy, ha format part de l’equip d’entrenadors de l’escola.

Què et va fer triar Sant Tomàs com a centre de pràctiques?

Vaig triar aquest centre de pràctiques ja que soc molt partidari de l’inclusió mitjançant l’esport, a més a més sempre he estat vinculat en temes socials, fent voluntariats o estudiant el grau superior d’integració social a Manlleu, així com, quan va sorgir l’oportunitat de fer les pràctiques al Club CAR de Sant Tomàs no m’ho vaig pensar dues vegades en fer-les.

Què t’ha aportat l’experiència de viure els Jocs Special Olimpics?

M’agradaria comentar que és una experiència única on conviure amb tots/es aquests/es esportistes, voluntaris i monitors durant quatre dies m’ha fet crèixer personalment i professionalment. Per la meva part, recomano poder viure aquest tipus d’experiència a qualsevol persona que li interessi l’àmbit social i l’esport. Aquests quatre dies han estat una “Muntanya Rusa d’emocions” ja que he pogut viure diferents situacions, conflictes, rialles, moments i molt més!

Vídeo dels Jocs Special Olímpics de Granollers