El 9 de febrer Alba Parareda i Pallarès es va convertir en nova doctora de la UVic-UCC després de defensar la seva tesi doctoral amb el títol “Aprenentatge democràtic i ciutadania a través de la participació de quatre joves: una perspectiva narrativa” en el marc del programa doctoral  “Innovació i Intervenció Educatives” de la UVic-UCC.

La tesi, dirigida per la Dra. Núria Simó Gil i el Dr. Llorenç Comajoan Colomé, aporta des d’una perspectiva narrativa l’experiència d’aprenentatge democràtic i de ciutadania a través de la participació de quatre joves.

El treball ha obtingut la qualificació d’excel·lent cum laude davant un tribunal format per la Dra. Anna Novella (Universitat de Barcelona), la Dra. Marina Garcés (Universitat de Saragossa) i el Dr. Antoni Tort (UVic-UCC).

Alba Parareda Pallarès