El passat dilluns 26 es va celebrar l’acte de benvinguda als nous estudiants de primer de la FETEP. Cada titulació va tenir el seu propi acte d’acollida que va consistir en una rebuda per part de l’equi de deganat, una presentació de la titulació a càrrec del coordinador/a de grau i una presentació dels diferents serveis que ofereix la UVic als seus estudiants: Àrea de les TIC, Escola d’Idiomes, Biblioteca, Programes de Mobilitat Internacional, Servei a la Comunitat Universitària/ Servei d’Esports (UHUB) i Consell d’Estudiants.
Tots seguit, els nous estudiants van fer una visita al campus acompanyats de professorat i alumnat de la titulació. I finalment, es va fer la foto de grup com a record d’aquest nou camí que comencen.

Benvinguts i benvingudes!