El Grau en Traducció, Interpretació i Llengües Aplicades forma persones qualificades per a fer traduccions i interpretacionsen camps temàtics diversos i les capacita per a la comunicació multilingüe i el treball en aplicacions i projectes lingüísticsd’empreses i organitzacions. A la sòlida formació lingüística s’uneix la qualificació tecnològica i de gestió de la informació que exigeix el rigorós exercici de la professió. Es tracta d’un grau interuniversitari, impartit conjuntament per la UVic-UCC i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). La institució coordinadora és la Universitat de Vic, per bé que la UOC assumeix la gestió de l’accés, admissió i matriculació, així com la gestió i custòdia de l’expedient i documentació addicional dels estudiants. Per tal d’obtenir més informació sobre aquest ensenyament interuniversitari, podeu contactar amb la UVic-UCC o amb la UOC.