Aquesta setmana hem parlat de Vizify, una eina que ens permet visualitzar en forma d’infografia la nostra interacció a les xarxes. Tot i que cal invitació per provar totes les possibilitats de l’eina, hem fet un primer pas i aquest és el resultat dels nostres primers nou mesos a Twitter . Unes dades que complementen la infografia animada feta l’OUVic.
Segons Vizify, #Periodisme ha estat l’etiqueta que més hem fet servir a Twitter fins a final d’any, concretament 59 vegades. Però en canvi ha estat la segona etiqueta més usada, #UVic, la que ens ha comportat més respostes, una vuitantena.
Amb aquesta piulada vam començar a refilar:
L’Obrellaunes comença a piular per compartir coneixements d’#Emprenedoria, #Periodisme, #Comunicació, #Publicitat i #Màrqueting.
— L’Obrellaunes (@ObrellaunesUVIC) Mai 1, 2012
La Núria Casas va ajudar a difondre el nostre naixement:
Nou blog 100% recomanable de la UVic @obrellaunesuvic per veure un bri d’optimisme a tot plegat!
— Núria Casas Muñoz (@casasnuria) juny 5, 2012
I aquesta altra piulada ha estat la més exitosa, la que més retuits ens ha comportat:
Ser emprenedor avui: cooperar per innovar ow.ly/bi8rk #emprenedoria #empresa #innovació #cooperació #UVic
— L’Obrellaunes (@ObrellaunesUVIC) juny 5, 2012