L’alumnat de Comunicació Audiovisual i la professora Silvia Pedret posen en marxa un nou pòdcast a UVic Ràdio. Veu en off, és un programa per descobrir el món de la veu, l’àudio i la comunicació sonora. Una conversa informal i desenfadada amb professionals d’aquest àmbit. Parlem de la seva experiència, però també juguem amb la veu a partir de les propostes i els reptes que les persones convidades plantegen als nois i noies. Un pòdcast amb què l’alumnat aprèn fent, amb una proposta professional i didàctica alhora.

El pòdcast, amb realització sonora d’Arnau Costa, té com a base la conversa amb professionals amb una àmplia i reconeguda trajectòria en l’àmbit de la comunicació: ràdio (musicals, esports, informatius, magazins, etc), locució (publicitat, audiovisual, ficció, audiollibres, podcast etc.), realització sonora, doblatge, interpretació, i altres departaments d’emissores de ràdio o productores.

Cada capítol compta amb una selecció d’arxius sonors, relacionats amb el convidat o convidada. A més, el diàleg es combina amb diverses activitats amb les quals l’alumnat haurà de posar en pràctica els aprenentatges impartits a l’assignatura Taller de redacció i locució en mitjans audiovisuals aplicats al repte que els plantegi la persona entrevistada. En els primers episodis comptaran amb Xavier Serrano, locutor, doblador i veu corporativa del Grup Flaix, i Neus Bonet, periodista de Catalunya Ràdio i exdegana del Col·legi de Periodistes de Catalunya.