Els estudis de ràdio i televisió de la Facultat d’Empresa i Comunicació han acollit avui una desena de joves procedents d’Osona i el Vallès Oriental que participen a la quarta edició de l’Escola de Periodisme d’El 9 Nou. L’alumnat, d’entre 15 i 19 anys, ha pogut practicar els diferents rols que s’esdevenen en l’enregistrament d’un producte televisiu i radiofònic.

En el taller d’avui a les instal·lacions de la UVic, els i les joves s’han posat davant i darrera de càmeres i micròfons, i han experimentat també les funcions més tècniques de la professió com ara el rol de càmera, la realització televisiva o el control de so des de la cabina de ràdio.

La sessió d’avui realitzada a la FEC és una de les activitats emmarcades en l’Escola de Periodisme d’El 9 Nou, iniciada l’estiu del 2021. De quatre setmanes de durada, el curs també ha ofert als joves participants la possibilitat de presentar informatius; redactar cròniques o conèixer gabinets de comunicació, entre moltes altres.