La cantant i pianista catalana Gemma Humet inicia les UVic Ràdio Sessions amb un concert al Paranimf de la UVic-UCC que tindrà lloc els dies 2, 3 i 4 de juny en tres sessions diàries. Serà la primera de diferents actuacions musicals de petit format i curta durada que es portaran a terme a diferents espais de la Universitat al llarg de l’any.

Amb l’objectiu de portar la música a la UVic-UCC i alhora donar a conèixer la seva emissora, UVic Ràdio impulsa l’organització d’actuacions musicals de petit format i de curta durada que tindran lloc a diferents espais universitaris, alguns d’ells impensats com ara laboratoris, sales de tallers, zones docents o el propi Paranimf.

Els concerts serviran de base per generar material audiovisual professional i de qualitat que posteriorment es difondrà a través de les xarxes socials i les plataformes de pòdcast. A més, l’amplitud i varietat de formats de la iniciativa permet involucrar a l’alumnat dels graus de Periodisme i de Comunicació Audiovisual en les diferents etapes d’enregistrament, edició o postproducció i difusió.

Les actuacions son gratuïtes, amb inscripció prèvia i són d’accés lliure a qualsevol persona de la comunitat universitària (alumnat, professorat i personal d’administració i serveis). Així mateix, les sessions també estan obertes a la ciutadania en general. Es preveu que cada any se’n programin tres en els períodes d’octubre-novembre, febrer-març i maig-juny.

La primera actuació serà el proper divendres 2 de juny, a partir de les 18.30h de la tarda al Paranimf de la UVic-UCC. El concert de Gemma Humet enceta les UVic Ràdio Sessions en el marc del festival El So de les Cases, una proposta musical que s’ofereix a la ciutat i que combina el patrimoni arquitectònic amb més de 200 concerts gratuïts.