La Facultat d’Empresa i Comunicació organitza juntament amb el grau de Màrqueting i Comunicació Empresarial les segones Jornades de Màrqueting i Comunicació que tindran lloc els propers 25 i 26 d’abril de 2022. Les Jornades tenen com a objectiu esdevenir un punt de trobada entre empreses i professionals on promoure, difondre i transmetre coneixements d’avantguarda en l’àmbit del màrqueting i la comunicació empresarial.

Durant les sessions s’aportaran solucions i coneixement al teixit empresarial mitjançant un cicle de conferències amb ponents líders en temàtiques com les noves tendències en màrqueting i comunicació a les organitzacions, la innovació, l’omnicanalitat o l’anàlisi dels consumidors. Serà també l’espai de trobada de diferents sectors empresarials i es generaran espais on compartir coneixements i experiències.

La Universitat, com a espai de creació de coneixement, ha de tenir un rol dinamitzador pel territori i la seva societat. Les jornades aprofundiran en aquesta voluntat per part de la UVic-UCC a més de permetre visualitzar un dels nostres àmbits principals d’expertesa: el binomi entre els àmbits de l’empresa i de la comunicació. D’aquest maridatge, el grau de Màrqueting i Comunicació Empresarial, pioner a Catalunya, n’és el principal exponent.

Vuit ponències en dos dies

Alberto Delgado i Alfons Ramos de SEIDOR encetaran les jornades amb la conferència titulada Organitzacions blaves: líders de l’era digital. A continuació, Azzahra López de BBDO Proximity España parlarà sobre L’account planner en la planificació estratègica del màrqueting. Kike Doatis, d’ESERP, iniciarà la segona part de la primera jornada amb la conferència titulada Piensa como un Boomer, vive como un Millennial, crea como un Zeta i José Maria Vilas, antic president d’Unilever Espanya, clourà el cicle de conferències del primer dia amb una ponència dedicada als Valors i comportaments en temps de crisi.

El dia 26 d’abril seran Àngels Escobar i Dionisia Mata, d’Havas Media Group, qui inauguraran la segona jornada amb la conferència titulada Meaningful Women 2030. Li seguirà la directora de comunicació d’Unilever, Ana Palencia, amb la ponència Best practices de comunicació interna. Caso Unilever. Roger Sendra de Dentsu parlarà sobre el món digital i analògic i el reconegut publicista Lluís Bassat tancarà el cicle de xerrades amb la ponència titulada Los caminos creativos en el marketing y la comunicación.

L’accés és gratuït per a tota la comunitat universitària de la UVic-UCC, per alumni i estudiants de segon curs de batxillerat o Cicles Formatius de Grau Superior. La entrada per professionals té un cost de 30 euros. En qualsevol cas, cal fer inscripció prèvia al Centre Internacional de Formació Contínua de la UVic-UCC.