El passat 22 de febrer els alumnes de primer d’ADE varen gaudir d’una xerrada motivacional per part de l’emprenedora i comerciant Susana Fry Alós dins el programa Professionals a l’Aula. A través de la seva experiència, la comerciant va aconseguir  motivar l’alumnat a emprendre i  a sortir de la seva zona de confort. La ponent prové del món del màrqueting i va emprendre ara fa poc més de 7 anys, seguint els seus propis interessos i el seu moment vital. En un primer moment ho va fer des d’una franquícia i ara ha passat a un model de negoci independent i multimarca. Susana Fry, a més a més, és sòcia fundadora de la primera cooperativa territorial de serveis al comerç de Catalunya. La ponen, no només va destacar que cal tenir una actitud emprenedora i aprofitar les oportunitats, sinó que també va afirmar que les oportunitats s’han de saber treballar amb un pla d’empresa reconeixent sempre les debilitats i fortaleses de cadascú.