La Unitat d’Internacional de la Facultat d’Empresa i Comunicació organitza un programa de mobilitat de curta durada a l’escola de francesa de creativitat i negocis de moda Mod’Spe de París. El programa tindrà lloc del 13 al 18 de novembre de 2022 i està dirigit a l’alumnat de Màrqueting i Comunicació Empresarial i de Publicitat i Relacions Públiques, tot i que està obert a qualsevol alumne de la Facultat d’Empresa i Comunicació.

Al llarg d’una intensa setmana, el programa explora àrees clau del mercat francès de la moda com ara la gestió intercultural; el mercat francès i els seus consumidors, la importància de l’art en la moda francesa, l’heterogeneïtat de l’escena minorista de París, la història de la moda francesa i les seves grans marques o l’art de vivre francès, a través d’una immersió en l’estil de vida parisenc. El programa també inclou visites a botigues de renom i grans magatzems i conferències sobre temes d’actualitat com ara l’economia circular i els nous models de negoci en el món de la moda i de la moda de luxe.

El programa proporciona el coneixement del mercat francès però també un mètode per analitzar els mercats estrangers i una base per al desenvolupament d’una carrera internacional. Tot i que el curs gira entorn l’estil de vida francès, la llengua de treball del programa serà l’anglès.

Les inscripcions estaran obertes els propers dilluns 3 i dimarts 4 d’octubre. Les places estan limitades a 20 persones i l’admissió es farà per rigorós ordre d’inscripció. Podeu demanar més informació i detalls a la Unitat d’Internacional de la FEC (F420) o per correu electrònic a relin.fec@uvic.cat.