Amarela Varela de la Universidad Autonoma Ciudad de México i Lucas Martinelli, Universidad de Buenos Aires, són els dos ponents del seminari Cossos, gènere i fronteres al cinema contemporani, organitzat per pel Grup de Recerca TRACTE, Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori,  i el CEIG ,Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere.

El pròxim 23 de maig, entre les 10 del matí i dos quarts d’una del migdia, la UVic-UCC acull el seminarim on es Varela presentarà el seu treball sobre  la representació al cinema de les dones migrants als espais de frontera des de la mirada del feminisme llatinoamericà. Per la seva part, Lucas Martinelli reflexionarà sobre com el cinema contemporani visibilitza els cossos transgredint les formes tradicionals de representació a partir d’un abordatge teòric que combina la filosofia política, la història de l’art, els estudis visuals i la teoria queer i l’exemple de diferents pel·lícules.

El seminari tindrà lloc a la Sala Segimon Serrallonga a la Torre dels Frares. La inscripció és gratuïta però cal confirmar assistència a: ceig@uvic.cat