El programa La Ronda, de Ràdio Marca Barcelona, va enregistrar-se en fals directe des de l’Aula Magna de la UVic-UCC, aquest passat 29 de març al migdia. El programa, que després s’ha emès aquest dijous 30 al matí de 6 a 8, va comptar amb la presència de Marc Vila i Roger Casany com a conductors, les imitacions de Javi Giménez, i la tertúlia d’anàlisi esportiva amb els periodistes Toni Guinovart, Crístian Martín –autor del llibre El otro tridente–, el cap d’esports d’El 9 Nou, Vicenç Bigas, i el també professor de la UVic-UCC, Xavier Ginesta.

Estudiants dels diferents cursos del grau de Periodisme van assistir a l’enregistrament i van poder gaudir d’un magazín que compta amb tots els formats: informació, interpretació i entreteniment, al llarg de les dues hores d’emissió. El programa es va estructurar amb quatre blocs temàtics, majoritàriament parlant de l’actualitat blau-grana i del Reial Madrid, i s’hi van anar intercalant esquetxos d’humor de la mà de Javi Giménez, qui va participar durant un temps de la plantilla d’imitadors del conegut Crackòvia. El programa també va comptar amb la presència del professor dels estudis de CAFE Albert Altarriba, l’entrevista de la qual tot i feta prèviament es va emetre amb la resta del programa en forma de fals directe. Aquesta era la primera vegada que Ràdio Marca es desplaçava a la Universitat de Vic i l’experiència ha estat del tot profitosa per totes les parts.