La professora de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Petra Nylund, farà el quart d’un conjunt de seminaris oberts d’estratègia, gratuïts, que ja s’han anat fent de forma periòdica a la Sala Mecenes de la Casa de Convalescència de Vic. Aquests seminaris pretenen oferir a les empreses i emprenedors del territori, formació d’alt nivell per al creixement i consolidació del seu negoci. El següent es farà el dia 9 de juny sota el títol: “Creant avantatge competitiu dins de la empresa”.

Aquest workshop, que té una durada de dues hores, permetrà als professionals del sector adquirir uns coneixements fonamentals d’estratègia que podran utilitzar en els seus negocis. A part, també se’ls hi donaran eines pràctiques per poder innovar i aconseguir un millor posicionament empresarial. En aquest cas es farà servir la marca Zara, del grup empresarial Inditex, com a clar exemple de bon posicionament empresarial.

Aquest seminari es farà a partir de la metodologia del cas, procediment que permet aprofundir molt més en la matèria, ja que el participant es converteix en protagonista del seu aprenentatge, sempre amb el mestratge d’un docent expert, en aquest cas, de la professora d’origen suec Petra Nylund, professora d’estratègia i innovació de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC.

El seminari començarà a les 11 del matí amb la benvinguda del degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Xavier Ferràs i, tot seguit, es donarà pas a la jornada d’estratègia en què Nylund parlarà sobre la importància de crear un avantatge competitiu dins de l’empresa i, seguidament, aplicarà el mètode del cas amb l’empresa Zara. Ferràs serà l’encarregat de fer la cloenda de l’acte a la una del migdia.

Aquesta jornada té places limitades i caldria confirmar l’assistència abans del divendres 3 de juny en aquest correu electrònic. Podeu descarregar-vos el fulletó de l’esdeveniment a: Innovant i creant l’avantatge competitiu a Zara