El guionista Pep Blay i la periodista Eva Perales han submergit l’alumnat de Comunicació Audiovisual en una experiència immersiva sobre un possible concert al Metavers. Els dos professionals han explicat a l’estudiantat el procés de creació i elaboració d’un pòdcast de diversos capítols sobre la idea d’un concert de música en català en aquest nou entorn virtual.

Encara no n’hi ha hagut cap, però la velocitat de desenvolupament de la tecnologia de realitat virtual i augmentada podria fer possible aviat la idea desenvolupada en el projecte: BATEC al Metavers. Es tracta d’un pòdcast creat pel guionista i expert musical Pep Blay i la periodista radiofònica Eva Perales que s’ha presentat a l’alumnat de Comunicació Audiovisual, en el marc del programa Professionals a l’Aula.

Al llarg de la sessió, els professionals han guiat l’alumnat per aquesta possible futura experiència a través del so. Blay i Perales han conduït la sessió repassant tots els elements a tenir en compte per la creació d’un projecte, en aquest cas radiofònic; des de la idea, el format, la tecnologia a tenir en compte, l’audiència, el pressupost i les possibles plataformes interessades en el producte.