El primer 4YFN at UCamp va tancar les portes el passat dissabte al matí, a la sala Segimon Serrallonga de la UVic-UCC, on els 14 estudiants que van participar en aquesta edició van presentar els seus projectes emprenedors davant del director del Mobile World Capital, Aleix Valls.

Valls va fer la ponència de tancament, mentre que les professores Anna Esmarats i Elisenda Tarrats, juntament amb Jordi Rufí (MWC), van donar feedback a les exposicions posteriors dels estudiants, que estaven repartits en quatre grups de treball. Xavier Ferràs, degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació, que va presidir l’acte, afirma que “es va poder veure una gran qualitat dels treballs presentats”.

Aquest UCamp es va celebrar entre el 17 i el 22 de juliol i estava pensat perquè els joves participants, d’entre 15 i 17 anys, poguessin conèixer els fonaments de la creació de projectes i empreses dins el sector digital. En tot moments, els nois i noies estaven orientats per professors i professionals de la UVic-UCC i la Mobile World Capital Barcelona i agrupats en grups reduïts per potenciar l’atenció especialitzada, així com també van tenir la visita d’emprenedors d’èxit que els van explicar les seves experiències.